Concertagenda

Programmering 2023

Kerstconcert. Nadere info volgt nog.

Programmering 2022

Op 11 december zullen drie koren in één concert hun kerstprogramma ten gehore brengen: het Roois Gemengd Koor, het dameskoor Aurora en het Roois Kamerkoor. Voor het Roois Gemengd Koor is dit tevens het (t.g.v. corona uitgestelde) jubileumconcert vanwege hun 75-jarig bestaan.

In de kersttijd, waarin we vaak onze behoefte aan vrede extra onderstrepen, is de grimmige oorlog in Oekraïne buitengewoon voelbaar. Er zal daarom een Oekraïens gedicht voorgelezen worden. En ook zal elk koor een Oekraïens lied zingen. Twee fluitisten zorgen voor een intermezzo.

Het concert begint om 15:00 u. De toegang is gratis; na afloop zijn er mandjes bij de uitgang voor een vrijwillige bijdrage in de kosten.

U bent van harte welkom!

Na memorabele koordagen in 2016 en 2018 hopen we 8 en 9 oktober 2022 ook weer van de partij te zijn tijdens Rooi Vol Koren

Kerstconcert samen met het Roois Kamerkoor en Koor Aurora zondagmiddag 11 december 2022 in de Martinuskerk Sint-Oedenrode

Kijk voor onze eerdere concerten onder Terugblik.

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial