Vrienden

Wie zijn onze Vrienden?

Het Roois Gemengd Koor kent een grote groep mensen die zich verbonden voelt met ons, maar niet wekelijks op onze repetitieavond te vinden is. Dit zijn oud-leden, muziekliefhebbers, familieleden of mensen die van ons hebben gehoord en naar onze concerten komen. Speciaal voor deze mensen is er “Vrienden van het Roois Gemengd Koor”.

Wat houdt Vriend zijn in?

Als Vriend geniet je enkele privileges. Zo krijg je minstens eenmaal per jaar een overzicht van activiteiten die we als koor ondernemen en houden we je op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen het koor. Daarnaast wordt je uitgenodigd om een concert bij te wonen; gratis of (soms) met korting op de entree. Ook ben je als Vriend welkom om eenmaal per jaar een open repetitie bij te wonen en bij onze Nieuwjaarsborrel.

In ruil voor deze voordelen vragen we een bijdrage van € 25,- per jaar. Dit bedrag stelt het Koor in staat om een uitdagend programma te verzorgen. Als Vriend kun je zo ons koor ondersteunen en betrokken zijn én blijven bij het Roois Gemengd Koor.

Hoe kan ik Vriend worden? Vriend worden is simpel. Vul het inschrijfformulier in en lever het in bij onze secretariaat Zwembadweg 11a te Sint-Oedenrode of mail het naar secretaris.rgk@hotmail.com. Heb je nog vragen stuur dan een berichtje via contact of bel naar onze secretaris Ria van Erp, 0413-476407.

Fijn als je “Vriend van het Roois Gemengd Koor” wordt en natuurlijk vinden wij het helemaal leuk als jouw vrienden onze (nieuwe) Vrienden worden!